Lisas önskelista♥

Ska ha ett par primeboots. Så är det bara. Fick ju sålt mina bruna, det som är på bild nummer 1. Eftersom jag fick fel storlek.. HUR KLANTIG FÅR MAN VARA!!!!! Men vill verkligen ha ett par men vet inte vilken model. Dessutom så måste jag vänta tills jag har fått ihop pengar till dem också..
 
Tröjan och väskan är bara ett måste och jag vill så GÄRNA GÄRNA ha dem men måste vänta tills jag fyllt på min plånbok. Och hur ska jag göra det?
 
Jackan längst upp till höger är bara sååååå snygg och jag vill ha en sån jacka i vinter!! tur att det inte är vinte än.
 
Uggs, Uggs, Uggs det är så mysigt, varmt och så sjukt snyggt!!! vill ha original men har börjat fatta tycke för de glittriga som är nya för i år. Vet inte riktigt om man vågar? Och kommer dom passa till allt?
 
Får se om det sker ett mirakel och att jag får jobb för det finns så klart tusen saker jag vill ha men dem här grejerna ovan är verkligen saker jag väldigt väldigt gärna VILL VILL HA! ÅÅÅÅ
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Vet hur det är när plånboken inte samarbetar med shopping måsten ;) De glittriga Uggsen va ju urläckra!

Svar: Ja det suger!!:( hahah! ja vet visst är dom<3:D
Lisa Gustavsson

2012-11-22 @ 20:07:56
URL: http://jjennnyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0