3 nya


Färgglada armband - Lindex
Läder armband - garderob 20

Köpte inga armband på A6 men var på stan i dag med kusinerna och fikade och lite så och då hittade jag lite snygga armband. ska köpa på mig några snyggingar till som ja ska kolla efter i morgon. Är så snyggt att ha massa i en bunt tycker jag så i morgon eftermiddag får ni se om jag införskaffat mig något mer:D Har föresten firat Edvin i dag som fyllde 10 år! I present fick han ett nytt rum som var inrett och klart. Därav IKEA besöket i går. Sen fick han kläder, godis och en kickbike. Det blev han så glad över så det var värt mödan haha, vi började ju som sagt fixa sent i går kväll och i morses var det värdigt. Har föresten varit hemma i kväll medans alla andra varit på tjej kvällar, gått ut och ätit och festat. Måste ta det lungt för har fått magkatarr..men men jag får vila och ro om kroppen nu ett tag:D Tog tag i mig själv och sprang ut en runda med mamma förut efter kalaset så det kändes i alla fall lite gött. Ska sova nu, hoppas ni andra har det riktigt kul!! GODNATT:D

Kommentarer
Postat av: Emma Bäckman

Jag vet!!! Mamma hade kollat på den åt mig fast i silver men den fanns inte och jag blev helt kär i den guldiga!!! :D

2012-05-19 @ 10:49:15
URL: http://emlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0