Saturday 31 Mars

Vi glomde sladden till systemkameran sa ja kunde inte ladda over nagra bilder. Men jag hittade laddaren till min telefon i dag sa ja kunde ladda over lite bilder till datan fran den i stallet. Vi har varit och shoppat mycket och vi har varit i San Fransisco. Men vi har tagit massa bilder pa systemkameran sa de kommer en bildbomb nar ja kommer hem. Men ska forsoka ladda upp lite mobilbilder varje dag om ja far tillgang till en data. Vi var pa steven prick bullward street i San diego i gar och dar hittade jag massa grejer. Har ingen bild pa dom grejerna men det visar jag senare. Har darimot en bild pa lite andra grejer jag kopt. Bland annat en jattefin bikini fran Victorias Secret och en pyjamas fran Forever21 och lite andra klader. Kopte aven lite presenter men dom kan ja inte visa i fall att dom som ska fa dom laser min blogg haha;)

Kommentarer
Postat av: Julia

ååååh saknar dig pluttan!!! nu får du ta och komma hem. <3

2012-04-01 @ 17:18:18
URL: http://juleeah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag är så galet avundsjuk och saknar dig i massor Lisa!! <3

2012-04-01 @ 23:09:26
Postat av: Rebecca

Jag är så galet avundsjuk och saknar dig i massor Lisa!! <3

2012-04-01 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0