Fredag

Sov hos Jenny och Manfred i går och i morses hade vi sumba i skolan. Det var as kul och jobbigt var det också men det är härligt. Kommer dansa i 90 min 3 gånger i veckan nu och det ska bli så himla kul:D Efter skolan i dag så åkte jag och julia till Göteborg för att hitta present och lite grejer att ha på lördag. Jag ville hitta en body eller en färgglad baddräkt men hittade inte de så fick komma på något annat men de blir nog bra det med. Ska bli jättekul i morgon! Har planerat att jag också ska ha 18 års fest med maskerad men nu har ju Emma de så måste komma på något annat att ha. Vet inte vad, några förslag?

Kommentarer
Postat av: Amanda Skarin

Hejhallå :D Jag tycker du ska köra på maskerad ändå!! Annars tycker jag att antingen filmtema eller Rocktema skulle vara grymt roligt :D!!

2012-01-21 @ 21:54:42
URL: http://amandaskarin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0