22.20

Ska försöka somna klockan är 22.12 men jag ska skriva lite här först. Min helg har varit jättebra. I Torsdags var vi med klassen på West side story och det var jättekul att umgås med hela klassen. Vi gick ut och åt och hade de jättetrevligt:) I Fredags åkte jag till Göteborg med Rebecca, Vera och Nathalie efter skolan och shoppade lite men ja hittade bara en skjorta. Inte riktigt min stil för använder mest blusar och mysiga tröjor men detta var en svart transparant sak men på fest blir den suverän att ha:D I lördags åkte jag till Skövde och mötte upp Sara från Lidköping och vi gick tillsammans till Ishallen och kollade på våran vän Melanie som hade åkt ända från Helsingborg hit upp för att tävla i konståkning. Och jag säger bara att DET ÄR SÅ JÄVLA COOLT att titta på! När hon tävlat klart gick vi och åt på Oriental Palace Emmie tipsade och det var det godaste jag ätit på aaaas länge. På kvällen hade vi tjejmiddag här hemma jag, Julia, Moa och Rebecca och senare på kvällen drog vi in till stan på lite fest. Alla sov här hemma och i morses åkte girlsen hem och jag jobbade. Det var min helg det. Puss och Godnatt:)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0