Tummen pekar neråt

Är ingen höjdare på att blogga men kan berätta att jag fått hem min kamera nu så nu blir det andra bullar:D Men är ändå inte på så bra humör just nu. Har as ont i halsen och har haft det hela veckan nu. Dricker te och vräker i mig halstabletter men det hjälper inte. Vill så gärna komma iväg och träna nu! Palmer ska åka bort så hon ska inte träna på 3 veckor så vill hinna träna med henne innnan! pluss att Miss Lundberg och helan och halvan (Moa och Julia) ska träna i veckan och jag kan inte träna med dom:( Får väl bara fortsätta att dricka te så går det väl över förhoppningsvis om ca 345283874538 år! Bloggar sen hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lundberg

Sötlök! Jobba på med förkyldningen! Ät mycket ingefära också, det sägs göra susen. Det + honungste!!

2011-11-23 @ 19:51:00
URL: http://johannalundberg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0