Parketten

En bild tagen från Amanda skarins blogg. Har ju ingen kamera än så kan aldrig ta bilder! Men Sara har massa bilder så hoppas jag kan få några av henne. Vi var i allafall i Lidköping i Fredags hos min kompis Sara och hennes kompisar. Vi gick ju alltså till parketten på kvällen och det var aaaaas kul:D:D Vi dansade hur mycket som helst och det var hur många som helst där inne!! Tusen gånger bättre än ålle som vi har i Falköping.. De tråkiga med denna trippen var att inte så många kunde följa med som skulle åkte med och att jag tappade min mobil så nu är de väl någon fattig jävel som har den. MAN SKA INTE TA ANDRAS GREJER WTF!

Kommentarer
Postat av: Julia

snygga!

2011-11-14 @ 09:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0