Måndag, Tisdag, Onsdag

Spelade tennistunering med Hanna i Måndags men det gick inte så himla bra om ja får säga de haha men kul var de i alla fall:D Efteråt gick vi med Felicia och Mirelle och käkade på Gondolino och sen åkte jag hem. Sara och ida kom hit på kvällen och vi hade sleepover myyyyys! På tisdagen åkte jag, Ida, Sara, Simon och Klara till gbg och kollade lite. Jag hittade ett par svarta jeans och en grå tröja. På kvällen tränade jag och efter de hade vi tjejkväll hos Mirelle och firade Rebecca som fyllt år. Assssssssssss kul som alltid:D I dag vaknade jag upp hos Mirelle tog tåget hem och städade och rensade bland alla mina kläder. Känns så himla skönt att ha gjort de nu!! Vid 4 åkte jag till Skövde och mötte upp Amanda och Felicia för att kolla på lite smink och grejer till på Fredag men jag hittade inget. Vi käkade på Oriental palace och åkte sen hem för att kolla på film. Skulle kollat på bio men det fanns inga platser kvar. Jag fick dock åka hem tidigt så han inte kolla på film.. Har jag sagt att de ibland Suger att bo utanför stan!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0