Gårdagen

Gårdagen spenderades hos Minna med massa trevligt folk och efter det dagnys. Gick dock aldrig in, satt på Happy time istället. Förfesten hos Minna var nog den roligaste och bästa förfest jag varit på så många körsbär till henne!:D Upptäckte att jag tagit med mig kameran precis när vi skulle gå från Minna så hann inte ta så mycket kort där:( Men några bilder fick jag på de få som var kvar men inte ett enda på minna(n) Min lilla Julia mådde inte så bra igår så ska till henne senare i kväll för att pigga upp henne lite och bara ha det mysigt! Ni får nöja er med bilderna ha det bra:D

Kommentarer
Postat av: minna

kul att det blev lyckat babe :D haha var fan inte med på ett ända kort haha... fail!

2011-03-27 @ 20:39:15
URL: http://minnap.blogg.se/
Postat av: Svar:

Ja askul jue:D Ja va med på mina egna men ingen annans hah vi fassnar inte på kort helt enkelt ;)

2011-03-27 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0