Tisdag i Skövde

I morses låg jag och kollade Andra avenyn (kan inte slita mig vill kolla hela tiden!!!!) när jag la ifrån mig datan åkte jag med mamma in och hämtade Jenny för hon klarade körkorttet i dag!:D är så himla glad för hennes skull så som hon har slitit de sista för att hinna ta de innan sommaren. Efter det hoppade jag på tåget med Julia Hermis (smeknamn? annars vet ni ju inte om ja pratar om Julia Eriksson eller Hermansson hah) Vi tog tåget till skövde alltså och gick lite i affärer och sedan fikade vi. Men vi åt goda smörgåsar så inget onyttigt;) Smakade även på makarones men tyckte nog det var lite överskattat. Så jädra goda var dem inte. Efter Skövde stack jag upp till mormor och morfar och spelade spel med mormor och Ingrid hihi. Ingrid åker hem till Californien tidigt på Torsdag morgon så måste umgås med henne lite mer innan hon åker:( Nu ska ja kolla Andra avenyn Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0