Home

Kom hem i söndas kväll men orkade inte göra ett inlägg då och inget i går heller men gör ett nu i kväll hih:D Har varit på svalnäs och solat hela dan med familjen och nu ska ja starta igång min moped för första gången i år!! Ska ta mig ett åk till odensberg och sova hos Ida i kväll för vi har inte setts på aslänge nu. Det var helt underbart i Kungshamn föresten, vi solade och badade och shoppade och åt räkor och hade det alldeles underbart. Midsommar blev hur lyckad som helst och hur rolig som helst:D Vi var först med Julias släkt i hunnebo och sedan tog vi bussen till smögen där vi dansade loss på bryggan hah. Har inga bilder utan Julia har hela bunten så får vänta tills jag fått hennes minneskort. Köpte lite nya grejer också men de får ni se i morgon eller nått nu ska jag dra. Har ngra mobilbilder som ja kan bjuda på sålänge. PUSS:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0