22.19

Har varit på badet med Moa i dag som sagt och det var så trevligt så:D vid halv 5 kom Mirelle och kvart i drog jag. Hehe var inte meningen att de skulle bli så men ja hade lovat att åka med Jenny till skövde. Men ja träffade ju henne i går så. Vi tog alltså bilen till Skövde och de är väl en lätt match tänkte vi, bara raka vägen. Men nej! Vi körde fel och kom ända ut till biltema när vi egentligen skulle till comerce... Yrade runt där ett tag men till slut kom vi fram. Jag hittade en skitsnygg tröja på bikbok som var öppen i ryggen och sen hittade jag en ROSA BIKINI:D:D En sådan som jag letat efter hur länge som helst. Hittade den på stadium av alla ställen. Men ja är säker på att ja inte sett den förrut så den borde kommit upp nyss. Föresten så finns de gula bikinisar där också så ni som är ute efter de ska åka dit! Finns massvis av olika modeller. Nu ska ja gå ner till Sara och Matilda och ha lite "ute aktiviteter" med dom hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0