Partyyy

Gårdagen var helt super, fick vara med mina tjejor och vi hade de så jädra kul:D  Julia och Moa sov här och vi var inte hemma förens närmare halv 5 i morses. Har lite sår här och där och min väska lär jag få slänga men det var det värt. Föresten så måste jag tillägga att jag och fillan ägde på att lifta! Först fick vi skjuts i en vanlig bil och den var mer än full kan jag säga haha! Typ 7 tjejer pluss dem som redan satt i bilen. Sen fick vi lift i en raggarbil och till sist åkte vi moped. Tack alla för kvällen:D (tog lite bilder från Amandas facebook för sladden har ja glömt hos Julia, hoppas att de är okej)

Kommentarer
Postat av: F

2011-07-04 @ 18:51:55
Postat av: FELICIA

haha, vi var grymma ju :))



oj, var inte riktigt meningen att skicka den första kommentaren!

2011-07-04 @ 18:54:04
URL: http://feliciiasvardh.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0