Torsdag

Var i skövde med Julia i dag och fixade de sista inför nyår. Köpte ganska mycket grejer men bara nödvändiga saker som ja tänkt köpa länge men som inte blivit av och saker som ja skulle köpa till nyår då. Köpte strumpbyxor till nyår och hittade de perfekta skorna:D Sen köpte jag smink från make up store dvs en glitter ögonskugga och en concealer. Köpte 3 Bh:ar! brukar inte köpa de allt för ofta så nu smällde ja till orndentligt. Var meningen att jag skulle köpt en Bh som skulle passa till klänningen jag ska ha, men jag fick med mig 2 till. Vi gick också in på Paty-land och där köpte jag massa glittriga, silvriga grejer till dukningen på lördag:D Hittade massa fina grejer så det ska bli så himla kul:D (Älskar allt som har med glitter att göra och älskar att fixa med sånt här haha så det passar mig rätt bra) Men dukningen får ni se på Lördag. Lovar att göra ett inlägg innan tjejerna kommer. I allafall, När jag och julia kom hem från skövde åkte hon hem och jag gick till stan. Jag köpte mig en läpp penna och en fondation. Köpte en fondation i går men den var för mörk... typiskt. Men nu har ja en som passar förhoppningsvis. Gick också in och lämnade in min nyårsklänning hos hon på garderob 20. Hon ska hjälpa mig att sy in armen på klänningen för den är alldelse för stor. Innan jag åkte hem gick jag in och testade stå solariet i 10 min. Så farligt var det inte men ganska varmt. Så nu känner jag mig redo för att fira nyår. Ska bara hitta en fest vi kan dra på sen haha men det är inte de viktigaste (absolut inte) Godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0