Helgen

Försökte blogga i Lördags men det krånglade jättemycket så skriver lite om helgen nu.
I fredags skulle ja gått till skolan men vi var lediga så jag hjälpte Jenny att måla istället. På kvällen åkte jag in och mötte Mirelle på stationen och sen gick vi till Sanna och Fillan för att kolla på Idol. Vi åkte väl hem runt 12 jag och mirrsan och sov här hemma och på morgonen åkte vi in till stan. Mirelle till johan och jag till stationen för att åka till gbg med Julle. Hittade 2 tröjor till mig själv och julklapp til Eric. Vi åkte hem och kollade film och gjorde mat hos Julia på kvällen och sen kom mamma och pappa och hämtade mig. I söndags gick jag upp 07.30 för att jobba och vid 2 åkte jag till samlingen vid gymnasiet. Vi åkte buss till Skövde och sjöng på en kontsär som heter Star for life. DET VAR SÅ JÄDRA KUL :D Vi var ca 400 elever som dansade och sjöng i kör och det var så himla kul!! Vill verkligen vara med näst aår om vi får det! Lägger upp bilder på kläderna ja köpte sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0