This Wekend

I fredags skulle jag varit med Felicia efter skolan men vi hann bara käka på stan en snabbis med Moa och Mirelle medans jag väntade på skjuts. Hade nämligen glömt av träningen och missat bussen. Efter träningen sen så bestämde vi att vi skulle vara några tjejer hemma hos Lundberg och sen dra till Matfestivalen. Någon matfestival blev de inte men de va kul ändå:D På lördagen jobbade jag hela dan och på kvällen åkte jag till Rebecca som ska åka till Australien i 7 månader. Avundsjuk? nej absolut inte.........
Det var en trevlig kväll tack Rebecca för de<3 Avslutades kvällen me Pizza med goa tjejer! På söndagen jobbade jag också hela dagen. Hade inte så mycket för mig i går kväll så laddade hem en film som jag sett att Skarin lagt upp på sin blogg. Trust heter den och rekomenderar den verkligen.
Riktigt proffsiga bilder eller vad säger ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0