Nya tag

Var ute och sprang i dag med fast 5 kilometaren nere vid gif denna gången. Alla dessa jädrans uppförsbackar som gör att benen bara viker sig hatar jag! men det är bra träning så de lär ja fortsätta med ändå haha. Har också hittat min laddare så att ja kan starta mobilen som ja inte gjort på ett dygn typ. Men kan fortffarande inte svara på sms så den är inte till så stor nytta men.. Har börjat på LCHF i dag också och nu är mamma och Jenny på också så nu jädrar ska de gå. Fick massvis av recept av Sara som jag håller på att kopiera nu. Ska sätta ihop alla papper till en liten matlagningspärm sen. Ska föresten visa er en väska ja köpte när jag var i Varberg men den kommer upp lite senare:) Nu ska ja kolla Andra avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0