ÖVERLYCKLIG

Ni vet de rosa fina väskorna jag visade för ett tag sen! En av dem hade jag bestämt mig för att köpa och även mockajackan jag la upp. Har inte hunnit åka till Göteborg och det är bara där dem finns så har fått vänta. I lördags åkte jag äntligen dit med Emma och jag höll seriöst på att börja lipa. Jackan var slut!!! Och inte nog med de, ALLA väskor var också slut!! Väskorna skulle de inte få in igen, men kanske jackorna så hoppas hoppas hoppas att dom får in den cerisa igen. Var inte glad på tåget hem kan ja säga.
 
.
Nu undrar ni säkert varför jag skriver att jag är överlycklig haha men det var så här att när jag hade tränat klart i dag såg jag att Emma ringt massa gånger. När jag ringde upp henne började hon babbla om en väska hon skulle lämna tillbaka och att hon inte sett att det var samma... TROR NI INTE ATT DET VAR EN SÅN VÄSKA?!!? FAST BRUN!!!! OMG JAG ÄR AS GLAD:D Så nu har vi samma väskor fast olika färger haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0