Höstlov

 
Var med Jullan i går och det var så himla mysigt! Har inte träffats på år och dar så det behövdes verkligen. Vi pratade, planerade inför helgen (Ålle Halloween) och åt tacos(y) På kvällen tränade jag cheer och sen på vägen hem  hoppade jag av i torbjörntorp och var med Sara och Ida, dom har jag heller inte har träffat på jättelänge! Vi pratade och kollade på film. Jag somnade haha så kanske inte var till så trevligt sällskap. I morses tränade jag och nu ska jag sätta mig och plugga psykologi. Ha det fint Puss!
 
En bild på förra årets tävlingslag.
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Du måste ju komma på lördag också hihi!

2012-11-01 @ 13:19:24
URL: http://jjennnyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0