Fredag

Skrev nationella i dag och tror att det gick bra. Var ganska lätta ämnen men det gör att man börjar tveka mer nästan, sen var det ju inte lätt att välja då heller. När jag slutade fanns det ingen buss som passade så åkte ner på stan och köpte två tröjor. Denna gången var det inte typiskt "lisa style" med volanger och glitter utran det var två svarta fest toppar typ. Det ni;) Köpte även min första julklapp och den kommer vara till mamma. Tyckte jag såg att hon kikade lite på **** så hoppas hon blir nöjd! Missade bussen på grund av att stadsbussen var sen så när ja sedan kom hem fick ja slänga ihop träningskläderna fort som satan och sen körde pappa in mig i raketfart till stan. Passet gick bra och det är alltid lika kul när det kommer nya:D Efter passet fixade jag i ordning mig och sen gick jag till Lundbergs för att sedan hämta upp Evve och Kicki och sen åka upp till Malin på Gårdsfin. Hon hade nämligen öppet hus i kväll. Det var jättemysigt och hittade ett fint halsband som jag köpte till mig själv. Nu får ja inte shoppa mer! Efter det åkte vi till PA:s och köpte massa gott och sen hem till Emma och skarre för att mysa. Är hemma nu och i morgon ska vi stå på dagsnäs och ha ponnyridning med våran lille ossian. Puss och Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0