18.26

Sitter och har ångest över att jag ätit massa godis precis pluss att ja åt de i skolan också. Från och med i dag ska jag ha Godisuppehåll. Varge dag ska jag berätta för er om jag klarat de eller ej. Klarar jag de inte fram till jul så ska ja fan få en bestraffning. Måste komma på något riktigt bra bara så att jag inte bryter de. Ni får gärna tycka till! Ska åka och träna snart men först ska ja plugga lite juridik eftersom vi har prov på torsdag. Matten skiter jag i för det är ändå ingen idé.  Hejdå

Kommentarer
Postat av: Annie

blir så ledseeeen, du behöver verkligen inte tänka på sånt ju.. vräk på bara, du är superfin och smaaal!

2011-10-25 @ 20:21:15
URL: http://amtc.blogg.se/
Postat av: Emma Bäckman

Min tanke: DU BEHÖVER INTE HA GODISUPPEHÅLL!!!! Lisa du vet vad jag tycker!!! När vi jämförde våra lår???? Och du sa att du hade fotbollslår.. Knappast!!! Lägg ner bara!!

2011-10-26 @ 00:14:04
URL: http://emlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0