20.28

Känner mig mycket piggare i dag. Kanske, om det går som jag vill så kan ja gå till skolan på onsdag! Det är så dötrist att ligga hemma och glo hela dagarna och det ska ju desutom bli bättre väder senare i veckan!! Låg och väntade på att mitt paket skulle komma med posten i dag men det gjorde det inte så hoppas innerligt på att det kommer i morgon. Har införskaffat mig ett par riktigt fina shorts nämligen och jag bara väntar på att bli frisk så att ja kan åka och köpa mina rosa shorts också:D Är så himla shoppingsugen! Nu ska ja ta och ringa Julia för har inte pratat med henne på jätte länge.
Slänger in 2 bilder på Frida hon har så himla fint hår. Här ska sparas! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0