22.40

Hade matte nationella i morses och det gick bättre än väntat. Jag hade ju bestämt mig för att öva och repetera lite inför detta men han ju inte de som vanligt. Kom massa annat i vägen men det var inte alls svårt så det gick nog bra kändes det som. Efter nationella hade vi rast fram till 12.10 då vi hade naturkunskaps prov. Hur det gick på de har ja ingen susning om men så jätte bra gick de kanske inte.. Kunde inte träna i dag för den delen, jag har nämligen fått ont i halsen igen!!! så himla typiskt. Jag hoppas det går över och att det bara var för i dag eller nått. Jag har dessutom druckit massa te och proppat i mig halstabletter så lite måste de ju hjälpa. Nu ska jag sova ha de fint puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0