THE KEY IS A MYSTERY

Efter skolan skulle jag åkt med Mirelle och Moa till kinnarp för att träna, men när jag skulle gå upp till skolan för att hämta väskan och träningskläderna så märkte jag att jag tappat nyckeln! Så jädra typiskt mig. Nu är det andra gången som de får klippa upp mitt skåp och de är tredje gången ja tappar bort nyckeln. Första gången hade ja tur för då hade min lärare hittat nyckeln efter en vecka haha så den gången behövde ja inte klippa upp skåpet. Det blev alltså ingen träning:( Jag gick istället med Felicia ner till stan och sen gick ja in på veromoda och hittade en snygg tunika! ngt bra i allafall:D Köpte ett par svarta örhängen också:)

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter som att du skulle behöva ett kodlås istället Lisa! ;)

2011-01-21 @ 20:22:25
URL: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0