I rymden finns inga känslor

Har inte bloggat något i helgen för har inte varit hemma. Så här såg min helg ut:

Fredag: Skolan sedan direkt till Skara för att möta Emelie och hälsa på Luddepudde och checka in hans nya lägenhet:D Sedan vidare till Skövde med Emelie där jag hittade ngr snygga plagg! Efter skövde hoppa ja av hos Julia för att ha filmkväll och sedan sov ja hoss henne.
Lördag: Vaknade och tog bussen från Julia in till stan för att möta Minna på stationen. En del shopping i Göteborg och riktigt mysigt och kul var det. Hittade en svart byxdräss på BikBok och ett par chinos/gubb byxor pluss lite hårnålar och snoddar. Tappade påsen på tåget så nu har ja inget av de ja köpte i göteborg! Så jädra trött på mig själv, hur fan kan man glömma? En rolig nyhet var att Minna älskar suschi så de gick vi och åt, mums! Avslutade shoppingen med en semla på tåget hem också haha..
När vi kom hem till falköping igen så tog ja tåget till Rebecca för att sedan dra till Olivia på lite fest.
Söndag: Vaknade hos Rebecca och då kollade vi på filmen vi hyrde i går men inte hann att se på. Den ja längtat efter att få se hur länge som helst! Nämligen I rymden finns inga känslor! Skulle ärligt talat vilja vara i rymden just nu! Nu ska ja lägga mig i soffan för mår inte jättebra precis Godnatt!



Dessa underbara byxor köpte jag och även en jumpsuit som inte fanns på hemsidan, Får ja inte tillbaka kassen åker ja till göteborg i veckan och köper dem igen!

Kommentarer
Postat av: carolina

snygga kläder hörru :D

2011-02-07 @ 16:18:11
URL: http://kjellanders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0