Grönt gräs

Ligger och funderar på om ja ska börja fotbollen eller inte. Vissa stunder känns det helt självklart och som att ja bestämt mig, men ibland så tvekar jag. Vet inte hur jag ska göra jag kan ju inte komma och gå sådär bara! Jag måste ju bestämma mig. Jag har ju gymkort nu och ja går samhällsprogrammet.... Sen dansar ja och spelar tennis men de är ju bara en gång i veckan så. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Är rädd att ja inte kommer hinna med allt för man vill ju ha en fritid också. Förut hann ja, men ja måste tänka på att inte stressa för mycket eftersom ja haft lite problem med den biten. Eftersom jag inte vill "satsa" på fotbollen och inte är så jättebra precis, så undrar man om det är värt det. Ja tyckte att det var så jädra kul men är det fortffarande lika kul som förut? ååå JAG VET INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0