Takvandrare

Det är inte kul att lägga upp inlägg utan bilder men har ingen nu så ni får nöja er med text, men kan säga att den är värd att läsa.

I Fredags efter skolan drog ja till Mirelle och hade en jättemysig tjejkväll med goa tjejer och så sov jag där sen supermysigt. I går va ja hemma hela dagen och städade pappas bil så att ja skulle få lite pengar för ja var helt pank. Frammåt kvällen drog ja till Floby igen och grillade och hade det jättemysigt sedan drog vi vidare till Jennifer i Skara Jag, Rebecca, Minna, Josefine, Mirelle och Moa alltså:D Kan säga att kvällen blev as bra trots allt som hände hahah. Jag och Minna var nämligen på toa och när ja skulle öppna så gick det inte, dörren hade gått i baklås!! Vi var där inne i ca 30 minuter och det slutade med att Minna tog fönstervägen och hoppade ut på taket. Jag fick verkligen panik och var skit rädd för vi var liksom på tredje våningen och Minna kunde ju ramlat ner:o Hur som helst så försökte alla rädda Minna och hon klarades sig ner till balkongen på andra sidan som tur var. Jag blev sedan räddad jag med ut på taket, trodde ja skulle få upp dörren men det var omöjligt. Kvällen var asbra sen och träffade massa nya människor. Vid 2 tiden åkte vi hem till falköping igen och sov här hemma allihop trängandes i mitt rum myssss!

Kommentarer
Postat av: minna

hahahaha herregud. puss<3

2011-04-17 @ 14:22:01
URL: http://minnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0