Dålig update i know

I Söndags var det grillmys hos Rebecca i Floby och hon hade gjort världens godaste kladdkaka mums!! Sen sov alla tjejer där och på måndagen var jag och Nathalie kvar en stund och solade och lite sånt gött! Mamma hämtade mig vid 2 och när ja kom hem låg jag i solen fram tills klockan 4 då hela familjen åkte in till Odenbadet på släktkalas. Andreas min kusin fyllde 25 och han jobbar där så vi hade hela badet för oss själva. Desvärre satt jag bara i bubbelpolen och bastun för var så jäkla trött och kände att ja inte mådde så bra. När ja kom hem gick jag direkt och la mig, fick feber huvudvärk och ont i hela kroppen så jag har inte sovit många timmar. Nu ligger jag i sängen och försöker sova men det går inte så funderar på att se om hela säsongen av OC eller nått är verkligen inte på det bästa humöret:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0