Bloggstart + shopping

Nu ska ja börja blogga och vet inte hur bra ja kommer att vara på att uppdatera den. Jag ska i allafall testa att ha en ett tag så det återstår att se helt enkelt! Jag kommer skriva om indredning och mode för det tycker jag väldigt mycket om! Kommer givetvis komma på andra grejer att skriva om men vad vet ja inte riktigt än:)

Var i göteborg med Jenny i dag och vi hade det jättemysigt! Skulle kolla på lite linnen och sånt att ha till egypten men hittade ett par snygga shorts från BikBok istället. Tror ja har dem på nyår men får se hur jag gör. Hittade en vanlig t-shirt på monkey också, det var rea så köpte den för att den var billig men helt okej ändå! Kan ju faktiskt använda dessa kläder i egypten också så helt onödiga var dem ju inte! ;)
                                                                                                            





Kommentarer
Postat av: fälth

vilken jävla uppdatering döh.. <3

2011-01-04 @ 00:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0