Godkväll

Hej på er! Kom hem från träningen för en stund sen och är helt slut i armarna. Måste jobba mer på tekniken för tar så mycket kraft att bygga om man inte har rätt teknik. Annars går det bra och jag är så himla glad att ja börjat i den här sporten:D Förutom att träna så ska jag rå plugga inför massage provet i morgon. Han ju som sagt inte plugga i dag, som jag hade tänkt. Men han med lite andra bra grejer;) Efter skolan gick jag, Jullan, Amelie och Amanda till Affe och bakade. Jag gick dock tidigare eftersom jag skulle träna. Men dom blir nog jätte goda så på fredag får ni ta med er pengar och köpa våra fina bakelser:D nu ska jag sova godnatt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0