Godnatt

Sket i att springa och började packa i stället. Är inte klar än för vet inte riktigt vad jag ska ha med mig. Man vill ju inte packa för mycket men inte heller för lite:/ Hade tagit fel på tågtiderna också! hahah inte så ovanligt kanske... trodde att jag skulle åka 13.50 från falköping men det var visst 10.50. Vet inte hur jag kunde få för mig det men på något sätt tänkte jag fel.. Ska ta ledigt i morgon istället för är ändå ingen ide att gå till skolan. Räkna med att jag kommer blogga mycket i morgon för ska ju ändå åka tåg ett tag och vara i Helsingborg så under helgen får ni allt kolla ofta:D Nu ska jag sova så fortsätter jag packa i morgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0