Helgen

Hello sorry för dålig uppdatering men ja har haft fullt upp med att fylla 18;) haha ne men jag har haft en fullspäckad men extremt rolig helg! Bilder kommer upp så småningom och även lite bilder från Emmas 18 års fest också:D I fredags skyndade jag mig till skolan och kom så klart försent, Fick många grattis av både klassen och andra fina människor:) när skolan var över följde Becka med mig hem för att hjälpa mig att städa, laga mat och pynta och fixa. Vid 7 kom tjejerna och då var maten inte klar men alla hjälptes åt så till slut kunde vi sätta oss och äta. Jag fick jättefina presenter och vid 9 tiden kom resten och då fick jag också massa fina, roliga och en del lite väl pinsamma presenter men det var kul:D haha gick inte och la mig fören halv 6 och med all min oro gick jag upp halv 7 igen för hade panik över att ja skulle hinna städa. Efter ett tag kom också alla andra upp och hjälpte till så vi var ngra stycken som hjälptes åt. Vid 1 hade alla övernattande åkt och jag och Ida fortsatte städa det sista. Vid 4 hoppade ja in i duschen och sen kom Emma, Sara och Frida. Vi började fixa oss och pappa beställde pizza. Vi åt och sen var det igång igen. Drog in till Jenny och Manfrecd och var där en stund och sen gick vi till Terassen och där började de shottas för fulla muggar och mohombi förgyllade kvällen riktigt bra:D Vid stängning gick jag hem med Jenny och Manfred och dagen efter var inte måendet en dans på rosor precis! Mamma kom och hämtade mig och vi städade lite hemma, sen hoppade jag in i duschen för att ytterligare bli firad och denna gången var det av den tjocka släkten. Vid 8 hade alla åkt och då låg jag som en död säl i soffan framför wallander. I morse gick jag till skolan och jag var inte alls trött absolut inte...... MEN KUL HADE JA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0