Gott nytt år!

Nyårsafton var aaaaaaaaaaaas kul:D Har tyvär glömt laddaren hos Amanda men jag lägger upp bilder när ja hämtat hem den. Min familj blev ju sjuka i fredags så har sovit inne hoss Jenny och Manfred hela helgen. Därav fick vi ändra om planerna och ha nyårsmiddagen inne hos Amandas syster i stället men de gick utmärkt! Vi hade plastglas och batman tallrikar, man tager vad man haver ellerhur! ;) Vi missuppfattade varandra lite också gällande partyhattarna som vi hade bestämt att vi skulle ha på oss men det blev ju bra utan dom ändå för vi hade trots allt våra tutor och ett jädra gött tjej gäng! Hela kvällen var jätterolig och jag tackar alla som jag delade den med och framförallt ni som höll i alla fester! Var inte hemma fören 7 i morse och nu är ja redigt jädra trött men det var det värt för har inte haft så här kul på länge! Hoppas eran nyår blev lika bra som min Godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0