Bra dag

Jobbade till 2 och sen åkte jag och julle till Skövde. Missade första tåget så fick ta buss i stället... Men de skadade inte för vi hade så mycket att prata om ändå:D Mötte upp Moa och gick med henne en stund och jag lämnade även in mina nya skor. Har haft dom i ca en vecka och dom är redan sönder?!??! Dom skulle i alla fall försöka laga dom och går de inte får jag ett par nya och de är ju bra i alla fall!! De vi gjorde i Skövde var att handla lite nödvändigheter inför våra resor och jag hittade nästan allt jag behöver, resten fixar jag i morgon. I morgon åker Julia till Cypern och på Lördag åker jag och f-tjejerna och de ska bli så kul:D!!! Längtar! Godnatt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0