21.16

Har inte orkat lägga upp något i dag men min dag har sett ut så här:
Gick upp och åkte till skolan, hade idrott, historia, svenska. Jag gick också till hjälp engelskan i dag! lite surt när alla andra har rast men det är väl för mitt eget bästa så. Slutade runt 2 och gick med Rebecca till polisstationen där hon skulle hämta pass och jag skulle hämta massa papper. Åkte sedan och kollade på balklänningar med Jenny, Mamma och Elsa. Jenny hittade några favoriter men en var riktigt fin tycker jag! men säger inte hur den ser ut;) Sen gick ja till Tennisen och tränade med Ellen och efter det gick ja till TK och körde spinning och lite styrka. Nu sitter ja här lagom trött. Så Godnatt med er kära läsare:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0