Nattbak

Väntar på att nästa kladdkaka ska bli klar i ungnen för bakar nämligen åt min käraste klass tills i morgon. I morgon har vi skolavslutning och jippi vad glad jag är för de!:D Medans jag väntar så provar jag massa klänningar för vet inte vad ja ska ha på skolavslutningen. Orkade inte köpa någon i år för man använder dom ju ändå bara en gång. Har tre stycken vita som jag inte ens använt än till och med!! men vill nog inte ha någon vit så dem är inte till så stor nytta. Jenny sa att ja fick låna en av hennes klänningar så tror jag gör de, men vilken? Det är liksom skolavslutning i morgon och jag vet inte vad jag ska ha på mig än och jag har inte lämnat in mina arbeten och jag har inte bestämt vad jag ska ha för skor. Klackskor, convese eller sandaler och vilken klänning ska jag ta.  HAHA NU Ä KAKAN KLAR DAGS FÖR GANERING:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0