Dagens


Var i skolan i dag, första dagen på typ 2 veckor. Känns gött för jag hade inget att ta i kapp förutom en bokredovisning i engelskan. Fick reda på att jag ska få VG i tyska i dag och ja är så IN I NORDEN JÄVLA GLAD FÖR DET! Har inte kämpat något detta året så får G rakt igenom i alla andra ämnen. Kanske inte så jättebra men det har varit ett så himla jobbigt år. Nästa läsår då jävlar:D Jag ska föresten få VG i samhäll också ja. Det vill säga om jag fixar den sista uppsatsen. Jag får alltså endast 2 VG och det är i de två ämnena jag hatar mest haha. Men vem vet? allt kan ju hända det är ju två veckor kvar, kanske lyckas ja få till det i något mer ämne. Nu ska ja ta och gå och lägga mig Godnatt med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0