18.08

Har samhällsinlämning i morgon och jag har inte börjat med den än. Kom hem vid 12 och satte mig vid datan och nu 18.07 har jag inte ens börjat skriva. Ovanligt? nej. Lär väl få sitta långt in på små timmarna och skriva och jag har dessutom matteprov i morgon men det skiter jag i det får gå som det går. Väntar förövrigt på att jag ska få börja träna igen för jag lider verkligen av att inte få träna. Hade ju också tänkt dra mig mot fotbollsträningarna igen när ja kom hem från Tyskland men nepp då blev ja ju sjuk. Så gick det med de planerna. Får väl se när jag får börja igen. Ni som inte har något kvar att göra innan skolavslutningen eller ni som har tagit studenten kan vara jäkligt glada för det! för detta suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0