Gothia

Har inte bloggat så mycket men har jobbat så har inte hunnit helt enkelt. Ida kom på söndag kväll och sov här och moronen där på gick vi upp och städade i verkstan. I dag har jag varit på Gothia hela dan och när ja kom hem till Falköping åkte jag med Jenny, Manfred och Max till skövde för att se harry potter. Hade inte tänkt se den fär är inte jätteförtjust i de filmerna men den var faktiskt bra så det var kul:)
.
Hade förövrigt jävligt mycket oflyt och världens stressigaste morgon innan jag lyckades ta mig till Göteborg. De började med att jag skulle hämta mitt F-kort hos Carlzon som jag hade fått för mig boddde granne med Sofie. Han skulle lägga ut kortet i brevlådan så jag yrade runt och kollade i alla brevlåder på hela gatan klockan 8 i morses. Hittade inte kortet, ringde och väckte Carlzon och ja lyckades ändå inte hitta. Frågade en tant på nästa gata och då hänvisade hon oss till ytterligare en gata längre bort och där hittade jag kortet. Väl nere på stationen missade jag tåget... Min mobil hade ja glömt hemma men som tur var va pappa med mig så han ringde mamma så att hon kunde ringa Emma och Amanda som jag skulle åkt med. Dom skullle vänta i Göteborg och ja skulle ta nästa tåg med sofie bestämde vi. Eftersom jag inte hade någon mobil fick ja ta pappas mobil så att dom skulle kunna få tag i mig. När vi sen ska gå på tåget märker jag att ja inte har f-kortet. Jag hade alltså glömt de i bilen. Så ja springer tillbaka till parkeringen men pappa hade hunnit åka hem. Tar upp mobilen och tänker ringa pappa men den har ju ja i handen hmmm smart! Fick säga till Sofie att jag skulle ta nästa tåg i stället och dom åkte vidare till Göteborg. När jag sen skulle ringa hem så att mamma eller någon annan skulle kunna komma in med kortet till mig dör mobilen!!!! Eftersom ja inte kunde få tag i någon gick jag upp till Mormor och morfar som bor uppe vid slalombacken typ. Inte allt för kul att gå. Väntade där ett tag och sen kom mamma in med f-kortet och körde ner mig till tåget. Jag han med tåget bara att det var 2 timmar senare.... men det var kul i Göteborg så ingen ide att klaga hhaha

Kommentarer
Postat av: minna

hahahahahah asså du

2011-07-22 @ 21:24:24
URL: http://minnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0