Hår,hår,hår



Har städat mitt rum nu och sitter och funderar på om ja ska slinga håret lite till så att de blir lite halvblont eller om ja ska ha det som jag har det??? Mitt hår är nog det jag håller på med mest för jag blir aldrig nöjd men nu är ja ganska nöjd bara att utväxten borde ju synas snart och då blir det ju inte snyggt:( I och med att ja färgade håret brunt och sedan slingade det och sedan solblektes det lite så kan ja ju inte hitta ngn färg som passar! Jag menar fylla i utväxten. Konstigt nog syns det typ inte även fast det var as länge sen jag färgade håret:o

Kommentarer
Postat av: bästavän

jag har ena riktig pudding till kusin!♥

2011-01-25 @ 17:08:40
Postat av: julia

snyggis!

2011-01-27 @ 20:14:17
URL: http://juliasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0