Göteborg

Var i Göteborg med Julia i dag och jag hoppades på att jag skulle hitta mycket kläder men de gjorde jag inte. Men jag köpte en jättefin mössa och en fondation. De behövde jag verkligen så det var ju bra i alla fall. Köpte massa silvriga balonger också som jag ska pynta med på nyår. Ska till Skövde med den andra Julia i morgon haha Julia hermansson då alltså för i dag var ja med Julia Eriksson. I skövde ska jag i allafall gå in i den nya roliga butiken (vet inte vad den heter) men dom har fullt med massa kalasgrejer och MASSA glittriga glimmiga grejer till nyår! så ska kolla efter fina grejer att duka med. Får väl se om ja hittar något i klädväg. Hoppas de! Godnatt och sov gott:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0