Bloppis

Har tränat core och spinning med Amanda i kväll och nu sitter jag och inte gör alls för mycket. Har verkligen igen lust att hitta på något. Skulle visat er lite nya saker jag köpt de senaste men kameran är urladdad och orkar inte ladda den. Har istället lite kläder som jag inte använt eller bara haft en gång att visa er. Klänningen passar inte mig i färgen så har aldrig använt den. Skorna köpte jag men ångrade mig och tappade bort kvittot så klart. Jeansjackan köpte jag och använde någon gång men hittade en ännu finare så har inte andvänt den mer. Linnet från Bikbok är jättegullit men det är förstort för mig och sjalen köpte jag och ångrade mig direkt typ.. så jäkla typiskt mig men vill ni ha något så hojta till. priset är bara en slump summa. Tycker ni inte priset passar så går det att ändra, ja använder de ju ändå inte:)
skorna - 200:-
Klänningen - 200:-
Jeansjackan - 200:-
Linnet - 50:-
sjal - 50:-

Kommentarer
Postat av: mirelle

det svarta linnet, i want :D

2011-08-18 @ 20:15:45
Postat av: svar:

Tar med de i kväll pöss:D

2011-08-19 @ 14:00:22
Postat av: Ida

jag vill ha sjalen! :D

2011-09-01 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0