Helg i Helsingborg

Ligger hemma i sängen och mår inte allt så jättebra. Var precis på kss och kollade upp mitt hjärta och nu är ja helt slut. Sjukanmäler mig resten av dagen också för orkar inte gå till skolan. Blev dessutom jätteförkyld i natt. Trodde det var påväg bort men nej det kom tillbaka. Helgen i Helsingborg har i allafall varit helt kanon! Det är så himla fiint och jag har tagit massvis av kort! Har inte skrivit så mycket om vad vi skulle göra där men kunde inte avslöja mig i fall det var så att Mellanie läste min blogg men här har ni helgen i stora drag:)
Vi åkte alltså ner till Helsingborg och ställde oss utanför hennes dörr och sjöng jamåhaleva med massvis av balonger i händerna. Hon blev ganska paff och väldigt glad så det var kul:D På kvällen kom några av hennes kompisar som vi gick ut och åt med och sen gick vi till ett så kallat "nattfik" där jag tog en fruktsallad med masa färska frukter. Annanas jordgubbar kiwi osv hhih mums! Resterande dagarna gick vi på stan, åt,åt och åt lite till och en massa fika på de också:D fanns så mycket fina fik och restauranger. Mellanie bodde vid havet också så vid bryggan vandrade vi i solskenet också det var så himla mysigt! Hittade en scarf i en liten butik som hette Fröken Ethel och på söndagen var vi på IKEA och där hittade jag min efterlängtade klädstång. Pappa skulle gjort en åt mig men de tog för lång tid så köpte en istället;) Fanns massa fina kläder men fick spara mina pengar för ska till studio LA och klippa mig i eftermiddag. Hoppas verkligen ja blir bättre så att ja orkar:( Bilder lägger ja upp senare orkar inte nu puss på er:)

Kommentarer
Postat av: MeLanie

var verkligen superkul! men lisa mitt namn stavas inte med två L, haha! :)

2011-04-10 @ 00:06:18
Postat av: Sv:

Oj haha ska stava med ett l :D det var jättekul Melanie!!

2011-04-10 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0